tisdag 29 mars 2011

Ur led är tiden

är ett känt citat... Ev. har jag äntligen lyckats få till hur man ändrar tiden på det man skriver.. frågan är om man kan göra det i efterhand.. men ändå..

Idag har jag testat lchfbutikens tacochips/knäcketacos lr vad man ska kalla dem. Jag tycker att om man gjorde 25 små runda blev de grymt tjocka, ca 5-6mm å det va inte så gott.. ska nog göra tunnare om jag gör dem igen.. annars funderar jag på om de kan fungera som botten i en tacopaj.. de höll ju ihop mycket bra iaf!

Nästa gång jag ska baka ska jag prova dessa Bountykakor... de ser helt å hållet superljuvliga ut!!! ÅTerkommer med utvärdering av dem.

Nähä.. där gick det inte styra datumet.. det blev fördröjt tills bloggen tycker denna tid e passerad!! Grrrr... kl. e iaf 19:24 den 29e mars

L

Inga kommentarer: