onsdag 30 november 2011

Dagens måltider

Idag blev det snabbmat till middag =). Grillad kyckling, liten klick potatissallad och grillade revben.. Mycket smarrigt! Lunchen blev fläskfile med stekta squashskivor (så mycket snabbare än å skala potatis och koka!!)

På tisdag är jag igen redo att försöka träna. Har ju ställt in i en månad nu pga rädsla för förkylning. På tisdag känns det dock som om det kunde vara dags.

Det är verkligen skönt med den ökande koncentrationen och det jämna humöret. Fick ett smakprov igår på hur arg och irrationell jag kan bli när jag blir hungrig å mår dåligt häromdagen. Sådan påminnelse behöver man ibland för att behålla motivationen. Detta ska bli min första jul då jag fortsätter med min önskade kost hela vägen.

Bara att fortsätta nu! Ska börja läsa boken Vitt begär vars författare jag såg intervjuas på tv (via länk på kostdoktorn.se). Min största önskan just nu är att min sambo ska, inte bara respektera mina val, utan tro på det så som jag gör.

L

Inga kommentarer: