tisdag 5 juli 2011

367 dagar kvar!!

Idag är det 367 dagar till mitt bröllop. Alltså strax ett år. Det är väldigt långt till minus 50 kg och jag bör ju beställa klänningen en bra del innan bröllopsdagen!! Igår och idag började jag dagen på lchf-maner med äggröra med bacon. Det är så otroligt gott!! När det känns övermäktigt är det gott att bara ha lite välrökt skinka till ibland. Jag tycker annars att sommaren borde vara det enklaste tillfället att gå ner i vikt: massa grillat, massa kall potatis å massa möjligheter till att röra på sig!

För att förhindra att jag äter kolhydrater när jag bjuds på det lr frestas i affären skall jag:
*visualisera bröllopsdagen - vilken jag vill jag vara då?
*muta mig med välmående saker såsom träningspass/massage/välmåendevård

Varje vecka bör planeras med två längre fysiska pass och något för välmåendet.
/Me

Inga kommentarer: